الجمعة، 16 يوليو 2010

نفسي ارجع تانى صغيرة علشان ......

اكيد كلنا نفسنا نرجع تانى صغيرين بس الأكيد بردة ان كل واحد مننا لية اسبابه موقف حصل له ونفسه يرجع تانى .. اصحاب بيحبهم .. لعبة كانت عندة واكسرت .. مدرسة كان بيستنى حصتها..دا غير حصة الألعاب والفسحة .. كل الأسباب دى
عندى بس انا نفسى أرجع تانى صغيرة علشان

نفسي ارجع تانى صغيرة عشان أجرى واتنطط في كل مكان
نفسي ارجع تانى صغيرة علشان ألبس جيبة قصيرة وكام فستان
نفسي ارجع تانى صغيرة عشان أبنى قصور على الرملة ذي زمان
نفسي ارجع تانى صغيرة علشان لما أحب أحب بكل جنان
نفسي ارجع تانى صغيرة علشان أكل جيلي كولا لوليتا كمان
نفسي ارجع تانى صغيرة علشان أقطف ورد من البستان
نفسي ارجع تانى صغيرة علشان ألعب شيكا ع العالي وبنك الحظ والسلم والثعبان
نفسي ارجع تانى صغيرة علشان أكل كوسة ومعشهاش ذي الآن

هناك 7 تعليقات:

ساندى(سندس) يقول...

أنا نفسى ارجع صغيرة علشان اصور كل رحلة رحتها مع المدرسة وكل حفلة حضرناها وكل طابور وقفنا فيه وكل مدرسة حبينها نفسى امسك الزمن واخليه شريط علشان لما يروح الاقى حاجة ملموسة تفكرنى اننا كنا مبسوطسن كدة زمان :)

solly يقول...

انا كمان نفسى اوى كان يكون لينا صور فى رحلات الفيوم ورأس سدر و مصنع كابرى وبالذات كمان السندباد

Unknown يقول...

nsety t2oli enena nl3b basket swa zy zamaaaaaaaaaaaaaaan bgd nfsy arg3 ll2aym d gdn w7shetny awe:)

هبة جمال البارودى يقول...

حلوة اوىىى فكرتنى بجد بأيام زمان :)

Unknown يقول...

fakra 7set teacher. bosina wla fa5rya...kanet ayam 7elwa aweeeee..nefsy ykon 3ndy sora lekol mawkf 7elw aw we7esh 3shna zman...

solly يقول...

me too ya Heba fakrA TR BOSINA lma kona bnktb kol ely bt2olo fe el agenda bta3tk ?

manosha يقول...

nafsy awy elayam de targa3
tab fakren b2a hanbas wa nseb menna tabos :)))))
bgd kant ayam to7fa wa bamonasbt elagenda ya sally mata3rafesh ra7t faen??